Hoş Geldiniz
Kamil ALTAY Kurumsal ve Bireysel Marka Danışmanı
Kurumsal Danışmanlık Bireysel Danışmanlık Eğitimler
Kimdir?
1965 yılında İstanbul’da doğan Kamil Altay İ.T.Ü Fizik Mühendisliği bölümünden mezun oldu. Aynı üniversitenin işletme bölümünde Satış ve Pazarlama konusunda master yaptı. Londra’ya giderek London School of Economics’te Perakende Yönetimi ve Satış konusunda post proje veren Altay’ın bu eğitimi 3 yıl sürdü.
Lasalle İnternational Fashion School’da Fashion Merhandising bölüm direktörlüğü yaptı. Aynı okulda satış teknikleri, insan kaynakları yönetimi, müşteri ilişkileri, moda pazarlama gibi birçok konuda ingilizce dersler verdi.
Uzun yıllar perakende sektöründe orta ve üst düzey yöneticilikler yapan Kamil Altay, görevleri sırasında yönetim sistemleri oluşturma, personel seçme ve yerleştirme, performans değerlendirme sistemleri oluşturma, görev tanımları hazırlama, kişisel ve mesleki gelişim eğitimleri verme, kariyer planlama, maaş sistemleri tasarlama gibi sorumlulukları yerine getirdi.
Farklı sektörlerde firmalara danışmanlık ve pek çok konuda eğitim desteği veren Kamil Altay, evli ve 1 erkek çocuk babasıdır.
Referans logolarına tıklayarak müşterimize sunmuş olduğumuz hizmet hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.
Referans logolarına tıklayarak müşterimize sunmuş olduğumuz hizmet hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.
Kurumlara check-up eğitimiyle başlayan bir süreç. Bu eğitimle tüm şuanda var olan süreçler gözden geçiriliyor ayrıca çalışan personelin profili gözden geçiriliyor.
Sistemsel altyapı değişikliklerinin gözden geçirilmesi
DİALOG İLETİŞİM
(Can Gürzap – Arsen Gürzap)
Perakende eğitimleri
Değişim Dinamikleri Yönetim Merkezi
Master Training International
Gerek özel, gerekse iş hayatında çalışanların profesyonel hayata uygun olarak kendilerini en doğru şekilde ifade etmeleri, iş dünyasının kurallarının farkında olarak kişisel imajlarını doğru bir şekilde oluşturup yansıtmaları, iletişimlerini güçlendirmeleri ve işle ilgili motivasyonlarını dolayısıyla işyerlerindeki performans, verimlilik ve etkinliklerini artırmalarını sağlamak amacıyla sunduğumuz profesyonel bir kişisel gelişim hizmetidir.
Danışmanlık İçeriği:
Yaşamınızın lideri olmak ister misiniz? Özel hayat ve iş hayatınız arasında bir denge kurmanız, yaşamınızı kaliteli bir şekilde sürdürmeniz, stresinizi rahatlıkla yönetmeniz, özgüveninizi artırmanız, endişe ve kaygı durumlarının üstesinden hızlı bir şekilde gelmeniz için gerekli olan yeni beceri, davranış ve inançları hayatınıza geçirmenize “Bireysel Koçluk” hizmeti ile yardımcı olmaktayız.
Bu süreçte kişisel vizyonunuzu yaratmanız, hedeflerinizi gerçekleştirmeniz ve amacınıza ulaşmanız için sizi harekete geçirerek, kendinizi daha iyi tanımanıza destek oluyoruz, hayatınızda gerçekleştireceğiniz değişim ve gelişmeleri sizinle birlikte izliyoruz. Bireysel Koçluk veya Yaşam Koçluğu olarak da adlandırdığımız bu hizmet ile kişi üzerinde farkındalık yaratarak, kişinin hayatında değişiklikler ve yenilikler yapması için kişiye özel bir yol haritası çiziyoruz.
Bireysel Koçluk kapsamında Türkiye’nin birçok önde gelen ünlü ismine hizmet veriyoruz. Gizlilik anlaşması esası ile çalıştığımız için hizmet verdiğimiz müşterilerimizin isimleri her zaman güvencemiz altındadır.
Yaşamınızın lideri olmak ister misiniz? Yöneticilik hayatınızda doğru kararlar almanız, stratejik düşünmeniz, ekibinizi koçluk yaparak başarıya ulaştırmanız, güvenilen bir lider olarak insanlar üzerindeki kişisel etkinizi artırmanız, zamanınızı yönetmeniz ve problemlerle kolayca başa çıkmanız için sizlere “Yönetimsel Koçluk” hizmeti sunmaktayız.
Bu süreçte bir yönetici olarak kendinizi daha iyi tanımanıza, doğru sorular sorarak ekibinizi yönlendirmenize, kişisel-profesyonel yetkinliklerinizi, liderlik becerilerinizi ve duygusal zekânızı geliştirmenize, kişisel ve profesyonel hayatınızda duygusal dengenizi oluşturmanıza yardımcı oluyoruz. Yönetimsel Koçluk kapsamında Türkiye’nin birçok önde gelen yöneticilerine hizmet veriyoruz. Gizlilik anlaşması esası ile çalıştığımız için hizmet verdiğimiz müşterilerimizin isimleri her zaman güvencemiz altındadır.
“Kimseye bir şey öğretemezsiniz; sadece cevabı içinde bulmasına yardımcı olursunuz.”
Galileo
Çatışma Yönetimi
Amaç
Şirket içindeki departmanların kendi içlerinde yaşadıkları iletişim sorunlarının çözülmesi fikir tartışmasını öğrenmek beyin fırtınası yaparak şirkete yeni öneriler ve seçenekler hazırlamak konularında geliştirmek.
Hedef Kitle
Tüm departman çalışanları ve yöneticileri
Konular
Eğitmen
Kamil ALTAY
Etkili İletişim Becerileri
Amaç
Etkili iletişim, hızla ve stresle geçen günümüzde kişiler ve kurumlar için en gerekli becerilerden biri halini almıştır. Doğru iletişim kurabilmek, kurum içinde huzurun ve dış müşteri memnuniyetinin sağlanmasında en önemli etkendir. Kurum içi güven kurabilmenin ve “takım” olabilme becerisinin ana yapı taşı da iletişimdir.
Kurumların yanı sıra yaşamın en sağlıklı biçimde idare edilebilmesi için kişiler ve gruplar arasında da doğru iletişim kurulması gereklidir.
Eğitimde ilk amaç kişilere iletişimi doğru olarak tanımlatabilmek ve kendileri için iletişim imajı çizmelerini sağlamaktır. Eğitim doğru iletişim kurmanın tanımı, teknikleri ile devam etmektedir. Bu eğitim sonucunda kişilerin birbirleri ve dış müşteriler ile doğru iletişim kurabilmesi, iletişim sorunlarından kaynaklanan stresin azaltılması, memnuniyet temellerinin ve sağlıklı ilişiklerin kurulması hedeflenmektedir.
Etkili dinleme becerisi, empati ve beden dili kullanımı, eğitimin içeriğindeki ana başlıklardır.
Hedef Kitle
Şirket merkezinde çalışan tüm personel
Konular
Eğitmen
Kamil ALTAY
İleri Satış Teknikleri (Satışlarınızı Nasıl İkiye Katlarsınız?)
Amaç
Tüm satış ekibinin satış becerilerinin artırılması, satışta bir teknik oluşturulması ve bunun uygulamalı anlatımı
Hedef Kitle
Tüm satış yöneticiler ve satış personeli
Konular
Eğitmen
Kamil ALTAY
İnsan Kaynakları Yönetimi
Amaç
Bir şirketin beyni ve en etkili bölümü olan İK’ nın şirket içindeki tüm çalışanların İK sistemlerini doğru oluşturmak ve çalışanların performanslarını artırmak için yapılması gereken tüm İK süreçlerinin anlatılması
Hedef Kitle
Tüm İK müdürleri, yardımcıları ve tüm İK uzmanları
Konular
1.GÜN
WORKSHOP: Örnek bütçeler üzerinden bütçe çalışması yapılacaktır.
2.GÜN
WORKSHOP ÇALIŞMASI
Bu çalışmada katılımcılardan şirket imajını iyi yansıtacak ve aranan adaya yönelik niteliklerin en iyi şekilde belirlenmesi ile oluşturulacak farklı pozisyonlara yönelik ilan hazırlamaları beklenecek ve mülakat simülasyonları yapılacak.
Eğitmen
Kamil ALTAY
Marka Mağazacılığı Eğitim Programı
Amaç
Tüm katılımcıların Marka Mağazacılığında Marka Mağazacılık Yönetim becerilerinin geliştirilmesi , Mağazacılık Anayasasının Benimsetilmesi,Takım ruhunun geliştirilmesi ve Satışın Şirket içindeki herkesin dahil olduğu bir takım oyunu olduğunun anlatılması .
Hedef Kitle
Tüm Mağaza müdürleri,yardımcıları, satış müdürleri, Satış Danışmanları, Şirket departman yöneticileri ve Yardımcıları ve çalışanları (ürün,tasarım,operasyon,muhasebe gibi departmanlar )
Konular
Eğitimin hedefi:
Eğitim düzeni ve Eğitimde istenilenler:
Kurumsal check-up eğitiminden sonraki süreç:
Eğitmen
Kamil ALTAY
Personel Seçme Ve Mülakat Teknikleri
Amaç
Nitelikli personel seçmede önemli noktalar ve yapılan hataların anlatılması. Şirket için doğru kişinin seçilme kriterleri.
Hedef Kitle
Tüm İK uzmanları ,işe alım uzmanları ve İK sorumluları
Konular
Eğitmen
Kamil ALTAY
Profesyonel Yaşamda Kişisel İmaj Yönetimi
Amaç
Kişisel marka oluşturmak ve bunu şirket temsil etmede kullanmak, etkili konuşma , duruş ve dış görüntünün kişisel imaj oluşturmada çok önemli olduğunun farkında olmak
Hedef Kitle
Şirketi temsil eden tüm bölüm yöneticileri, müdürleri ve direktörleri
Konular
Eğitmen
Kamil ALTAY
Telefonda Hizmet Üstünlüğü Yaratmak ve Telefonda İletişim
Amaç
Çalışanların telefonda hizmet üstünlüklerini sağlamak, müşteri problemlerini çözmek, şirkete ulaşımda tek etkili ulaşım telefon olduğu için şirketin kurumsal kimliğinin doğru yansıtılmasını sağlamak.
Hedef Kitle
Telefonla hizmet veren tüm satış, hizmet ve şirket yöneticileri
Konular
Eğitmen
Kamil ALTAY
Yönetim Becerileri ve Liderlik
Amaç
Lider içinde bulunduğu olumsuz durumlardan etkilenip umutsuzluğa, olumlu durumlardan etkilenip aşırı iyimserliğe kapılmayan, kısacası etrafından etkilenmeyen ancak yetkinlikleri ve becerileri ile etrafındaki kişi ve durumları etkileyebilen kişidir.
İki yada daha fazla kişiden oluşan bir grubun başında bir lider bulunmadığı takdirde ortak hedefe ulaşmak daha uzun zaman alır, bazen mümkün olmayabilir.
Lider gelişen durumlar karşısında soğukkanlılığını, öngörü yeteneğini, iletişim becerilerini, dinlemeyi ve hedefi gözden kaybetmemeyi başarabilen ve kurum içinde beyin fırtınası yaratabilen kişidir. Bir kurumun sürdürülebilir başarı yakalayabilmesi için bünyesinde lider yada liderlerin bulunması gerekir.
Bu eğitimin amacı yöneticilik pozisyonunda bulunan kişilerin içlerindeki “liderlik” potansiyelini en güçlü, verimli ve doğru şekilde ortaya çıkarabilmelerine kuramsal, teknik ve uygulama yöntemi ile destek vermektir.
Hedef Kitle
Yönetici pozisyonunda olan tüm çalışanlar (yöneticiler, yönetici yardımcıları ve yönetici adayları).
Konular
Eğitmen
Kamil ALTAY
Bize ulaşın
Metrocity D Blok K:4 Büyükdere Cad. Kırgülü Sk.
Levent/İstanbul
Daha fazla bilgi için bize yazınız